Χώροι και λειτουργία
Το ViOS είναι ανοιχτό 24/7 για τα μέλη που είναι εγγεγραμμένα σε ένα από τα προγράμματά του.
Τα μη μέλη μπορούν να επισκεφθούν το ViOS Downtown από τις 9:00 έως τις 18:00 τις εργάσιμες ημέρες – σας ενθαρρύνουμε να προγραμματίσετε ραντεβού για να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα ενός μέλους της ομάδας για να σας ξεναγήσει.
Το ViOS Autograph και το ViOS Co-Lab στα Βόρεια Προάστια είναι επισκέψιμα μόνο κατόπιν ραντεβού.
Απλώς κάνοντας κλικ στο κουμπί «Κάντε κράτηση» στο επάνω μέρος της σελίδας, μπορείτε να προγραμματίσετε μια επίσκεψη όποτε σας βολεύει. Είμαστε διαθέσιμοι τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 18:00. Θα διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι αυτός δεν είναι απλώς ένας τυπικός χώρος με γραφεία προς ενοικίαση στην Αθήνα.
Η ViOS καλύπτει τις ανάγκες κάθε επιχείρησης που αναζητά την πιο οικονομική και παραγωγική λύση χώρου εργασίας για αυτή τη νέα εποχή εργασίας. Η ViOS είναι επίσης ιδανικό για συλλόγους ή ενώσεις που χρειάζονται μια επίσημη διεύθυνση και έναν χώρο για να συναντηθούν.
Οι κοινόχρηστοι χώροι εργασίας προορίζονται για χρήση από εγγεγραμμένα μέλη και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διεξαγωγή συσκέψεων ή την υποδοχή περισσότερων από δύο (2) επισκεπτών. Για τους παραπάνω σκοπούς παρέχονται ιδιωτικά γραφεία, αίθουσες συσκέψεων και τηλεφωνικοί θάλαμοι για συναντήσεις (εφόσον το επιτρέπουν τα μέτρα για την COVID).
Υπάρχουν αρκετοί χώροι στάθμευσης ακριβώς δίπλα στο ViOS Downtown, τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εσείς και οι πελάτες σας ενώ στο ViOS Autograph και ViOS Co-Lab διαθέτουμε ιδιωτικό πάρκινγκ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +302119557600 κατά τις εργάσιμες ώρες, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας μας ή στέλνοντάς μας email στο web[@]vios.gr
Μπορείτε να φέρετε τον εκτυπωτή σας, εφόσον έχετε νοικιάσει ιδιωτικό γραφείο.
Για πρακτικούς λόγους, προς το παρόν δεν επιτρέπονται κατοικίδια στο κτίριο, εκτός από σκύλους βοήθειας ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Εγκαταστάσεις & Παροχές
Ανάλογα με την συνδρομή σας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις περιοχές του ViOS, συμπεριλαμβανομένων των χώρων ευεξίας, 24 ώρες την ημέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα.
Διαθέτουμε ψυγεία και όλα τα απαραίτητα σκεύη, για να απολαύσετε το φαγητό σας σε κάθε όροφο. Αλλά το ViOS δεν είναι απλώς ένας συνηθισμένος χώρος ενοικίασης γραφείου, προσφέρουμε καθημερινά υγιεινά σνάκ και φρούτα στην κοινόχρηστη κουζίνα μας.
Οι αίθουσες συσκέψεων μπορούν να φιλοξενήσουν από 3 έως 8 άτομα και οι αίθουσες συσκέψεων μας μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 12 άτομα. Είναι όλες εξοπλισμένες με ανώτερο εξοπλισμό ήχου-βίντεο για τις ανάγκες σας σε βιντεοδιασκέψεις και παρουσιάσεις.
Υγεία & Ασφάλεια
600 επαγγελματίες υγείας έχουν επικεντρωθεί σε 15 διαφορετικούς τομείς, σύμφωνα με τις διατάξεις για την υγεία και την ασφάλεια στον χώρο εργασίας, και έχουν συμβουλεύσει την ViOS, ώστε να σας παρέχουμε ένα περιβάλλον με το υψηλότερο επίπεδο υγιεινής και ασφάλειας. Τα μέτρα που έχουμε λάβει περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων: καθημερινή απολύμανση και επιθεώρηση, επεξεργασία του αέρα με υπεριώδη ακτινοβολία για απολύμανση και 100% αντικατάσταση του εσωτερικού αέρα με φρέσκο εξωτερικό αέρα κάθε 20-30 λεπτά.
Πληρωμές & Ακυρώσεις
Η ενοικίαση γραφείου δεν απαιτεί πολυετές συμβόλαιο. Στη ViOS πληρώνετε ανά μήνα ή ανά έτος. Επιπλέον, για ορισμένα προϊόντα όπως τα Hot Desks και τα Dedicated Desk, σας δίνουμε την επιλογή να πληρώνετε με την ημέρα.
Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Πληρώνετε μόνο για το πακέτο συνδρομής που έχετε επιλέξει και για τυχόν υπηρεσίες που επιλέγετε να αγοράσετε και να χρησιμοποιήσετε όποτε τις χρειάζεστε, π.χ. αίθουσα συσκέψεων.
Ναι, μπορείτε να ξεκινήσετε την εγγραφή σας οποιαδήποτε στιγμή και θα χρεωθείτε από την ημέρα που θα αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τις εγκαταστάσεις μας.
Εάν είστε μέλος του ViOS, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση έως και δύο (2) ώρες νωρίτερα. Εάν δεν είστε μέλος, μπορείτε να την ακυρώσετε έως και τέσσερις (4) ώρες νωρίτερα χωρίς επιπλέον χρέωση.
Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, με άμεση κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό ή με μετρητά για ποσά κάτω των 100€.